Här har vi har samlat våra vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret? Maila oss på:
Hur hittar jag till er?
Eden är beläget vid Smedsuddsbadet, precis nedanför Västerbron i Stockholm. Det enklaste sättet att nå oss är att ta bussen till Västerbroplan och sedan promenera eller ta tunnelbanan till Fridhemsplan och gå genom Rålambshovsparken.
Våra öppettider
Eden - 1/5-22/5
Ons-fre 17.00-00.00
Lörd 12.00-00.00
Eden - 22/5-30/8
Mån-tors 17.00-00.00
Fre 17.00-01.00
Lör 12.00-01.00
21-23/6 Midsommarstängt
Vinbaren/bryggan - 22/5-30/8
Ons-fre15.00-22.00
Lör 12.00-22.00
Sön 12.00-20.00
Bastun vår
Ons-fre 17.00-21.00
Lör-sön13.00-19.00
Bastun sommar fr 1/6
Ons-fre 15.00-21.00
Lör-sön 13.00-19.00
Loftet - 24/5-31/8
Fre-lör 21:00-01:00
Reservation för större sällskap i restaurangen
-Vi tar emot middagssällskap upp till 18 pers under vår/sommar. Kontakta oss via mail eden@edensthlm.se
Vad för mat serverar Eden?
- Vi serverar mat med toner från Medelhavet.
Går det att betala med kontant / kort?
- Eden är en kontantfri verksamhet. Det går att betala med kort och kontaktlösa betalningsmetoder i alla barer och i restaurangen.
Vad är er policy för avbokningar och ändringar av bokningar?
- kortuppgifter lämnas vid bokning och att vi förbehåller oss rätten att debitera 500 kr per person vid no show.
Hur bokar jag bord för gästspelen?
- Bordsbokning för gästspelen släpps inom kort.
Allergier och specialkost
- Vid allergier och/eller specialkost vänligen meddela oss innan så gör vi vårt absolut bästa för att tillgodose dessa behov.
Är Hundar välkomna?
- Självklart!
Hur gör jag med barnvagnen?
- Barnvagnar parkeras utanför restaurangen och vi har ett fåtal barnstolar.
Går det att hänga in kläder?
- Vi har en klädhängare där man kan hänga av sig på egen risk. Eden ansvarar ej för era saker.
Tillgänglighet för personer med funktionsnedsättningar
- Ja, det har vi. Kontakta oss om det skulle vara några speciella behov.
Går det att boka Eden för fest?
- Under vår och sommar går det att boka företagsfester på Eden. Om ni är ett större privat sällskap som vill komma och dricka går det oftast att ordna. Kontakta oss på eden@edensthlm.se
Lost & found
- Kontakta eden@edensthlm.se eller ring oss på 08-84 80 77
Hur gör jag om jag vill spela på Eden?
- Vi har väldigt fullt upp under våren/sommaren och hinner inte svara på alla bokningsförfrågningar. Om du jobbar med ett större projekt och letar samarbete kan du kontakta eden@edensthlm.se
Finns det speciella tider för kvinnor?
- Alla bastupass är mixade vilket betyder att alla kön är välkomna att boka bastun under samma tid.
Kan man hyra bastun privat?
- Ja, om du bokar alla 15 platser så får du den privat. Vid event förfrågningar maila eden@edensthlm.se
Finns det toaletter?
- Toaletter finns i villan
Finns det duschar?
- Det finns en utedusch så fort vädret tillåter
Finns det rinnande vatten?
- Det finns rinnande vatten så fort vädret tillåter
Kan man bada?
- Ja! En brygga och badstege finns till bastubadarnas förfogande.
Kan jag boka om ett pass eller få pengarna tillbaka?
- Ingen återbetalning görs på bastubokningar. Ombokning av pass görs endast om ombokningsgaranti är köpt och görs då via länk i bokningsbekräftelsen.
Vem kontaktar jag om något gått snett?
- Maila eden@edensthlm.se så svarar vi snabbt.